Subject: Taotlus protseduuriruumi lisamiseks tegevusloale nr L07029
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 12:23:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan OÜ Estmedica Tervisekeskuse taotluse protseduuriruumi lisamiseks
meie tegevusloale nr L07029 aadressil Sepapaja 12/1, Tallinn.

Lugupidamisega

Kristiina Männiste

Juhiabi

OÜ Estmedica Tervisekeskus

Narva mnt. 31, 10120 Tallinn

Tel: 3929929

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>